O mnie

Moje zdjęcie
Mam na imię Dominika . Mam 13 lat ;)! Jestem optymistką ;D Lubię się uśmiechać do każdej napotkanej osoby . Uwielbiam : demoty , besty i mistrzowie.org ;)!

Wy ;] ;*!

Archiwum bloga

środa, 11 stycznia 2012

Witam Was Kochani ;*!

Dawno nie pisałam , ale to dla tego , że nie miałam czasu i komputer miałam zepsuty ;*! .
Nawet nie wiem od czego mam zacząć i chyba też nie wiem co mam napisać ;)!
Tak dużo ostatnio się w moim życiu zmieniło ;* .
Niektóre rzeczy na lepsze a inne na gorsze . Ostatnio spotyka mnie bardzo dużo miłego ;)! . A wszystko dzięki osobom , którym ufam . ;D Gdy tylko się z nimi zobaczę od razu się uśmiechną , przytulą powiedzą coś miłego .;* Dziękuję im za to ;*! . Niestety później mój dobry humor nie jest taki jak rano . Dobija mnie jedna rzecz a raczej osoba . Ale gdy tylko pójdę na przerwę od razu mam 'banana' na twarzy .;* Na lekcjach mam zawsze łaszka ;)! . Dzisiaj Pani na Ang. mnie rozsadziła z moimi 2 myszkami ;)! . Ale co to dla nas .;* I tak się śmiałyśmy ;P . Jeszcze w tym tygodniu nie miałam takiego humoru jak dziś ;*!
Dziękuję Wam ;***! 
Ps: Dziękuję wszystkim moim obserwatorom .;* I dziękuję za miłe komentarze ;* Obiecuję , że odwdzięczę się za każdy ;)!

1 komentarz:

  1. Nie ma za co kochana ! ; **
    To ja dziękuję , że prowadzisz swojego bloga , bo bardzo umila dzień ! ;*

    OdpowiedzUsuń