O mnie

Moje zdjęcie
Mam na imię Dominika . Mam 13 lat ;)! Jestem optymistką ;D Lubię się uśmiechać do każdej napotkanej osoby . Uwielbiam : demoty , besty i mistrzowie.org ;)!

Wy ;] ;*!

Archiwum bloga

czwartek, 12 stycznia 2012

Taak , taak to już niedługo ;*!

Witajcie ;*! 
Tak jak w nagłówku już niedługo ..ferie ; D
Takk ich nie mogłam się doczekać ;pp Jeszcze tylko jutro ;*!
Będę strasznie tęsknić za wszystkimi 'downami'  ; D I myszkami ;*! 
Ale to tylko 2 tygodnie -.- Mało nie ?;D Przeglądam właśnie besty.pl i dowiedziałam się , że nasze i jeszcze 2 albo 3 inne województwa maamy ferie ;) . Pozdrawiam was i wam szczerze współczuje ;D ahhahaha .;)!
No właśnie jutro 13 ;D hehe;)! Ciekawe czy będzie pech ;) Oby nie ;D ;*!
Po feriach na lodowisko do Gorzowa ;) ! . Ciekawe ile razy zaliczę upadek ;)! . Im więcej tym śmieszniej ;)! 
No to paa .;**!


1 komentarz: