O mnie

Moje zdjęcie
Mam na imię Dominika . Mam 13 lat ;)! Jestem optymistką ;D Lubię się uśmiechać do każdej napotkanej osoby . Uwielbiam : demoty , besty i mistrzowie.org ;)!

Wy ;] ;*!

Archiwum bloga

sobota, 24 grudnia 2011

Wesołych kochani ;**!

Witam .Dziś wigilia .;)! Niestety bez śniegu -.-
Ale co tam ;D Zbytnio nie czułam tych Świąt . Aż do teraz zaraz idę ubierać ! ;)I nie mam zbytnio czasu na rozpisywanie się ;*! Ale jeszcze raczej cooś dzisiaj napisze ;)! ;*!
Od samego rana dostaje sms z życzcznia ;D
Dziękuję wam ;**!
A teraz ode mnie dla was ;*!


co ja Wam życzę?
tego nie zliczę
świąt udanych
nocy wyspanych
mnogo radości
dużo miłości ;*!


5 komentarzy:

  1. Dziękujemy ! ;*
    Także życze wesołych świąt !
    Bardzo lubię Twojego bloga i zapraszam także do mojego :
    http://niebieskalza.blogspot.com/
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny blog :)
    Zapraszam do mnie : )
    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  4. obserwuje ;) i licze na rewanz
    swietny blog ;)
    w wolnej chwili zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń