O mnie

Moje zdjęcie
Mam na imię Dominika . Mam 13 lat ;)! Jestem optymistką ;D Lubię się uśmiechać do każdej napotkanej osoby . Uwielbiam : demoty , besty i mistrzowie.org ;)!

Wy ;] ;*!

Archiwum bloga

czwartek, 23 lutego 2012

Uwielbiam te chwilee.

Uwielbiam te chwile gdy siedząc na parapecie, patrząc się przez okno na deszcz i słuchając muzyki daje się ponieść mojej cudownej, nieujarzmionej wyobraźni . . . Rozmyślając o wszystkim i o wszystkich .
Pytając się sama siebie : `Co robię źle a co dobrze . ` Wiem już , że niektórym ludziom nie można zaufać . Trzeba po prostu przejść uśmiechnąć się i odejść , nie zatrzymując się . . . Nie wracać do wspomnień .; * !
No to dobra ;D Co u Was  ?;) U mnie jakoś leci ;D . Siedzę w domu i odpoczywam ;D. Po ostatniej lekcji wf ;)
Prawdopodobnie skręciłam kostkę ;( . Myślę , że już jutro będę mogła przyjść do szkoły ; D.. ; *
Pozdrawiam i dziękuję za czytanie mojego bloga ; ) .

5 komentarzy:

  1. Bardzo fajny blog :) Zapraszam do mnie : http://phoebe.bloblo.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. jaka poezja.;))
    uu, z kostką zdrowia życzę. ^^
    też tak kocham rozmyślać.:)
    najczęściej jak zasypiam albo na lekcjach, haha i oceny pokazują swoje...xD
    pozdrawiam.:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmm ładnie napisane ;).
    Cudowny blog, życzę Ci również żeby kostka wyzdrowiałą ^.^
    Zapraszam do siebie :). ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blok zapraszam na mojego http://wrestlingvspolska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. heey, zmieniłam adres bloga.;P

    OdpowiedzUsuń