O mnie

Moje zdjęcie
Mam na imię Dominika . Mam 13 lat ;)! Jestem optymistką ;D Lubię się uśmiechać do każdej napotkanej osoby . Uwielbiam : demoty , besty i mistrzowie.org ;)!

Wy ;] ;*!

Archiwum bloga

piątek, 20 stycznia 2012

Witam . ;)

Od pewnego czasu nie pisałam . Ale sami rozumiecie Ferie ;D . Jak na razie to byłam u kuzynki ;) ! . .
Może jeszcze gdzieś pojadę ;* . Ale tego to jeszcze nie wiem ;) . W środę jadę do kina ;D .
Jak Wasze ferie kochani ?;D Jedziecie gdzieś ? A może już byliście ;) .!
Zawsze tak mam , że za nim napisze to mam tyle ciekawych pomysłów na posta . A gdy już go piszę to zapominam co miałam napisać ;)! .
Od pewnego czasu oglądam Pierwszą Miłość .;D Nie wiem czemu mnie to aż tak fascynuje ;) . Może sam tytuł ;)! . Dzisiaj też oglądam ;)! . ;D A Wy co myślicie o tym filmie ?;)! .

  Ps: Dziękuję moim obserwatorom , i myślę , że będzie Was więcej ;) ;*

4 komentarze:

  1. Ja niestety nie mam jeszcze ferii, ale w przyszły piątek będę już miała 2 tygodnie wolnego ; )
    Jeśli chodzi o Pierwszą miłość to oglądałam ją od 1 odcinka, ale już od pół roku nie oglądam, bo mi się już znudził ten serial i ogólnie to prawie nie oglądam seriali.

    Jeśli chcesz wpadnij do mnie : )

    OdpowiedzUsuń
  2. zapraszam do udziału w moim konkursie (podaje link)
    http://jagoodoowoo-fashionismypassion.blogspot.com/2012/01/konkurs.html

    super blog :*

    OdpowiedzUsuń
  3. ja bardzo lubię oglądać pierwszą miłość :D
    mi ferie mijają znakomicie. ♥
    świetny blog ;d.
    Obserwujemy . ?

    OdpowiedzUsuń
  4. te poduszki z flagą ameryki! <3 chce !!! xDD

    OdpowiedzUsuń