O mnie

Moje zdjęcie
Mam na imię Dominika . Mam 13 lat ;)! Jestem optymistką ;D Lubię się uśmiechać do każdej napotkanej osoby . Uwielbiam : demoty , besty i mistrzowie.org ;)!

Wy ;] ;*!

Archiwum bloga

poniedziałek, 19 grudnia 2011

Niedługo Święta ;)!

Cześć wszystkim ;)!
Tak jak pisałam niedługo Święta ;)!
Już nie mogę doczekać się prezentów , choinki itp ;)!
Ciekawe kiedy w końcu będzie tak długo oczekiwany śnieg ;p
Dzisiaj spędziłam dzień w miłym towarzystwie .;*
Prawie 3 godziny czekałam w świetlicy ;)
Teraz siedzę , myśle i przepisuję na polski .;)
Maskara ile tego jest ;p Ale to nic ważne , że Pan był dobry i nie wstawił praawie całej klasie 1 ;)!
Przypominam , że jest ankieta obok czy podoba wam się mój blog ;) Zaznaczajcie ;P
No to paa .;*!
Miłej nocy kochani ;*! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz